GolinHarris este Agenţia Internaţională de PR a Anului
Principalul avantaj care a transformat GolinHarris în Agenţia Anului a fost crearea şi implementarea modelului g4, care aduce clienţilor o abordare holistică şi expertiză digitală complexă. g4 revoluţionează modelul agenţiei tradiţionale de PR şi aduce schimbări majore în cadrul organizării agenţiei, prin crearea unei structuri noi, bazate pe 4 comunităţi diferite: Strategi, Creatori, Conectori şi Catalişti - şi instrumente proprii, inovatoare. Unul dintre aceste instrumente este The Bridge™, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, o platformă unică în industria globală de PR, pentru care GolinHarris a primit deja titlul PR Innovation of the Year, în cadrul ediţiei precedente a PRWeek Awards. Alte instrumente speciale sunt Bright Collective™, un sistem de colectare a ideilor de la comunităţile de Creatori din toate regiunile lumii, şi Planning Cube™, un tool dedicat de planificare strategică. Modelul g4 a fost lansat şi în Bucureşti la începutul acestui an, alături de alte birouri GolinHarris din lume precum Chicago, New York, Londra, Stockholm, Hamburg, Singapore, Shanghai sau Sao Paolo. ### Despre GolinHarris Înfiinţată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucureşti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu. În acest an, GolinHarris București a anunțat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut și implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia şi acum în România. g4 se bazează pe aptitudini şi performanţă și este construit în jurul a 4 comunităţi de specialişti: strategi, creatori, conectori și catalişti. Portofoliul de clienţi GolinHarris București include companii de renume precum: Altex România, CBRE, CENTURY 21, Colgate-Palmolive (România), Crucea Roşie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Praktiker, PepsiCo/Lipton, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet, International, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, X-Trade Brokers. GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, HyperActive, Mobile Works şi Medic One si este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards şi IPRA Awards. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi site-ul GolinHarris, pagina Linkedin sau Facebook