Trimite o ştire - Fii redactor

"cetăţeanul informat citeşte
                         Clujul necenzurat"
Telefonul cititorului:
(+4)0745.958.108
Publicitate  Redacţia  Contact
Clujul necenzurat - articole
      
» Noutati
Breaking News/
  • Lifestyle
    • Monden
    • Beauty
    • Fashion
    • Make-up
    • Sanatate
    • Horoscop
    • Arta culinara
Ştiri externe Evenimente Sport
Concurs
Ziarul tipărit


Logare



Categorii
Noutati [59]
Evenimente [46]
Aministratie [5]
Cultura [20]
Lifestyle [1]
Sport [0]
Comunicate [0]
Cimpia - Turzii [0]
Turda [0]
Social [18]
Huedin [0]
Politic [4]
Gherla [0]
Economic [2]
Dej [0]
Actualitate [8]
Bussines [3]
Stiri externe [1]


Sondaje
Evaluează site-ul
Total răspunsuri: 43


Parteneri:
  • Creeaza un site
  • Jocuri online gratuite
  • Masa te de lucru
  • Videouri educative
  • Pagina fanilor Ucoz
  • Director Romanesc


  • Bine aţi venit, Vizitator · RSS 19-Noiembrie-2018, 10:28 PM
    Principală » Articole » Noutati

    Mercedes-Benz lansează noul Sprinter în România
    Producţia Sprinter redimensionează strategia de vânzare Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz Vans creează deja condițiile care îi permit gestionarea optimă a provocărilor asociate cu redefinirea modelului Sprinter într-un interval de câțiva ani. Sprinter este cel mai de succes model fabricat de divizia de autovehicule comerciale Daimler. În jur de 150.000 de unităţi Sprinter sunt construite în prezent, în fiecare an.
    Cele mai importante piețe pentru Mercedes-Benz Vans sunt în Europa, furnizând aproximativ 60% din totalul vânzărilor. Ca element de bază al strategiei de afaceri “Vans goes global”, piețele aflate în creștere din America de Sud și Asia, precum și piața din Rusia, sunt tot mai deschise la activități de producție. De exemplu, Sprinter este asamblat în Argentina (din 2007) și China (din 2011). De asemenea, din iulie 2013, Sprinter a fost fabricat în colaborare cu GAZ, compania-parteneră din Rusia. Ca rezultat, rețeaua globală de producție Sprinter este pregătită pentru fabricarea unei noi generații de autovehicule.
    Datorită Sprinter, Mercedes-Benz este lider de piaţă la categoria autoutilitare medii și mari din Europa (UE 24), cu o cotă de piaţă de 18,1% în 2012. În 2012, vânzările au crescut până la 19%, formând un total de 21.500 unităţi.
    La finalul lunii aprilie 2013, divizia Mercedes-Benz Vans a anunţat premiera mondială a noului Sprinter. Modelul este produs acum în serie la centralele din Düsseldorf și Ludwigsfelde. Ca și predecesorii săi, noul model stimulează inovația și este fruntaş în segmentul său atunci când vine vorba de eficiența consumului de combustibil. În prezent, modelul setează noi standarde cu cele cinci noi sisteme de siguranță, cu motorizări conforme cu standardul de poluare Euro VI. Cinci noi sisteme de asistență - inclusiv unele noutăţi mondiale în segmentul van - contribuie la reducerea numărului de accidente și facilitează condusul în siguranţă şi confort.
    În prima jumătate a anului, Mercedes-Benz Vans a realizat vânzări de 122.059 de unități - depăşind uşor cifra de afaceri a anului precedent, de 120.547 de unități. Europa de Est, America Latină și China au contribuit semnificativ la această creștere, întrucât situația financiară dificilă, în mare parte, din Europa de Vest a exercitat presiune asupra vânzărilor de autovehicule comerciale Mercedes-Benz în regiune. Cu toate acestea, având o perspectivă pozitivă de ansamblu pentru 2013, divizia Mercedes-Benz Vans prevede atingerea unui număr mai mare de vânzări la nivel global.
    Noi sisteme de siguranţă, în premieră mondială
    Sprinter a fost şi continuă să fie pionier în dezvoltarea sistemelor de asistare în conducere. Cinci sisteme noi de asistenţă - inclusiv unele în premieră mondială pentru segmentul de autovehicule comerciale uşoare - contribuie la reducerea numărului de accidente.
    Printre sistemele ce echipează noul Sprinter şi care reprezintă o noutate mondială, se numără: Crosswind Assist (senzori de detectare a rafalelor de vânt, activați la o viteză minimă de 80 km/h, care determină frânarea roților pe partea care se confruntă cu vântul, stabilizare curenți laterali, prevenirea pierderii direcţiei în caz de vânt lateral puternic), precum şi Collision Prevention Assist (ce oferă atenţionare vizulă şi acustică şi pregăteşte sistemul de frânare pentru performanţă maximă în cazul unei potenţiale coliziuni) şi Blind Spot Assist (ajută la evitarea coliziunilor detectând autovehiculele din unghiul mort şi avertizând şoferul prin semnale vizuale şi sonore). De asemenea, alte noi sisteme de siguranţă: Highbeam Assist (controlează automat faza lungă în funcţie de zonă şi situaţia de conducere, pentru a asigura un nivel maxim de vizibilitate) şi Lane Keeping Assist (avertizează şoferul prin semnale sonore şi vizuale în cazul părăsirii accidentale a benzii). Inginerii de la Mercedes-Benz sunt convinşi că utilizarea mijloacelor electronice în segmentul de autoutilitare va avea un impact extrem de pozitiv asupra statisticilor privind accidentele rutiere.
    Sistemul Crosswind Assist va face parte din echipamentul standard, ca parte a Programului Electronic de Stabilitate. Celelalte sisteme de asistenţă pot fi comandate opţional. Ca urmare, fiecare client poate adapta Sprinter-ul nevoilor sale specifice.
    În plus, Mercedes-Benz a sporit dinamica de conducere a modelului Sprinter. O coborâre a şasiului a ajutat nu numai la reducerea rezistenţei la vânt şi a consumului, ci şi la creşterea siguranţei rutiere, precum şi la facilitarea încărcării şi a descărcării de marfă.
    Primul autovehicul comercial uşor din lume în conformitate cu viitorul standard de poluare Euro VI
    Noul Sprinter este prima utilitară comercială cu o gamă completă de motorizări care respectă viitorul standard de poluare Euro VI. Acest lucru înseamnă o reducere drastică a nivelului de emisii de oxizi de azot (NO), hidrocarburi (CnH2n) şi particule. Sprinter respectă cele mai stricte limite cu tehnologiile BlueTEC şi SCR, incluzând şi injecţia aditivului AdBlue în gazele de eşapament pentru neutralizarea oxizilor de azot. Acest lucru s-a dovedit deja foarte eficient pentru mai multe sute de mii de autovehicule comerciale Mercedes-Benz.
    Performanţa oferită de gama de motorizări diesel rămâne neschimbată: aceasta cuprinde propulsoare de patru şi şase cilindri, cu puteri cuprinse între 70 kW (95 CP) şi 140 kW (190 CP).
    Ca o alternativă a motoarelor diesel, Mercedes-Benz Sprinter dispune, de asemenea, de un motor supraalimentat de 1.8 litri cu sistem de injecţie directă, care dezvoltă 115 kW (156 CP). Acelaşi motor e disponibil şi în versiune cu propulsie pe bază de gaz natural comprimat. Motoarele pot fi cuplate la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau la una automată cu 7 rapoarte.
    Transmisia ECO Gear 360 cu 6 trepte este disponibilă pentru motoarele diesel cu 4 clindri, şi transmisia manuală ECO Gear 480 cu 6 trepte este disponibilă pentru motoarele diesel cu 6 cilindri.
    Transmisia se realizează cu ajutorul cutiei de viteze manuală cu 6 trepte ECO Gear, fie cu ajutorul cutiei de viteze automată cu 7 trepte 7G-TRONIC PLUS,
    care are un convertor de cuplu, singura de acest fel care să fie utilizată într-un vehicul comercial.
    Cel mai economic autovehicul comercial din segmentul său
    Datorită grupului motopropulsor optimizat, echipamentelor auxiliare şi pachetului BlueEFFICIENCY, rezultă un consum mixt de combustibil de cel puţin 6,3 l/100 km - o nouă cifră record pentru autovehiculele din această clasă. Dotarea standard în Europa include acum şi computerul de mentenanţă ASSYST. Acesta ajută la extinderea intervalului flexibil de întreţinere până la 60.000 km.
    Îmbunătăţiri semnificative la exterior şi interior
    În materie de design, noul Sprinter creează o impresie frapantă. În conformitate cu actuala linie de design Mercedes-Benz, grila radiatorului arată mai drept şi sigur pe sine. Cele trei fante ale radiatorului sunt alungite şi perforate. Acest aspect nu doar că îi conferă o aparenţă dinamică, dar în acelaşi timp, îi creşte şi puterea de circulare a aerului. Grila radiatorului, semnul distinctiv al mărcii, are un impact mult mai puternic.
    Farurile prezintă contururi mai clare, iar noua capotă este mai înaltă, rezultând o mai bună protejare a pietonilor, iar bara de protecţie are o formă mai pronunţată. Din spate, noul Sprinter poate fi recunoscut datorită stopurilor sale cu dublă compartimentare.
    Interiorul, fără îndoială exemplar, a beneficiat de upgrade-uri la mai multe nivele. Noua tapiţerie a scaunelor asigură un confort sporit, volanul dispune de o mai bună aderenţă, iar fantele de aer sunt decorate cu aplicaţii cromate. Butonul de manetă a schimbătorului de viteze este şi el dotat cu un nou design.
    Alături de o nouă generaţie de radio, şi-au găsit locul în noul Sprinter şi electronice de consum inovatoare, dotate cu telefonie Bluetooth, cu tastatură de telefon şi agendă telefonică, pachetul tehnologic fiind întregit de sistemul de navigaţie Becker MAP PILOT.
    Categorie: Noutati | Adăugat de: CarmenMoraru (10-Octombrie-2013)
    Vizualizări: 435 | Tag-uri: daimler creisler, mercedez-benz, carmen moraru, clujul neceenzurat, noul sprinter | Rating: 0.0/0
    Total comentarii : 0
    Prenume *:
    Email:
    Cod *:
    Home
    dfghjkl;
    Social | Politic | Cultural | Lifestyle | Administraţie | Ştiri externe | Evenimente | Sport | Din judeţ culese | Utile | Concurs
               

    Redacţia:

    Editor:    Intrp. Indiv. Kiss Renaldo Rudolf Ioan
    Adresa:   str. Cezar Baltag, nr.25/mansardă (vezi harta aici)

    Contact:

    Email:     redactia@clujulnecenzurat.info
    Telefon:  (+40) 745.958.108

    Cod identificare:

    ISSN:    2247-9538
    ISSN-L: 2247-9538

    Clujul necenzurat@2011-2018 | Toate drepturile rezervate
    Creaţi un website gratuit prin uCoz