Auchan inaugureaza joi, 27 februarie la ora 10:00 al
doilea hipermarket din oras, Auchan Iris
Diferen.a Auchan ajunge astfel la mai mul.i locuitori din
ora.ul Cluj-Napoca
.i din localita.ile învecinate
Remodelat complet, Auchan Iris le propune clien.ilor o
gama completa de produse alimentare .i nealimentare, toate pre.urile mici zi de zi
.i un confort excelent la cumparare.
Al treisprezecelea remodelat sub marca si comertul Auchan
din seria celor 20 de magazine Real .i al doilea magazin din ora. î.i deschide
por.ile pentru clien.i începând de joi, 27 februarie ora 10:00.
Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile
.i a constat în modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafe.ei
de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunatatirea confortului
clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor .i
introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi si
adaptate de produse, la preturi permanent mici si cu servicii utile pentru clienti.
Pe o suprafata neta de vânzare de 7000 mp, noul
hipermarket Auchan Iris ofera locuitorilor o gama de peste 53.000 produse. Specialist
alimentar recunoscut, Auchan se diferentiaza prin faptul ca pune un accent
deosebit pe calitate, prospetime si preturi mici. Auchan Iris a dezvoltat în
mod special partea de produse proaspete fabricatie proprie: brutarie,
patiserie, carmangerie si a acordat o atentie deosebita raioanelor de legume si
fructe, dar si pescariei, gratie filierelor de aprovizionare românesti si
internationale, integrând si punctele forte recunoscute ale Real în aceste
domenii.
În domeniul nealimentar, Auchan Iris a extins raioanele
destinate copiilor si bebelusilor (jucarii, educatie, îmbracaminte), parfumeria
si îngrijirea personala, dar .i cele destinate între.inerii casei, pentru a
raspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar si pentru a îmbunatati, prin preturile
practicate, puterea de cumparare a clien.ilor. Ace.tia vor descoperi cu placere
noul concept ELECTRO AUCHAN, cu electrocasnice mici .i mari
zilnic ieftine.
În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clientii,
Auchan Iris le propune multiple actiuni comerciale inovante .i atractive,
târguri .i evenimente, degustari, oferte sezoniere, care consolideaza si mai
mult identitatea si unicitatea comertului Auchan.
Frédéric Bellon, Director de Vânzari Auchan România :
"Suntem încântati sa deschidem portile celui de al doilea
magazin Auchan din Cluj-Napoca,
sa ajungem astfel mai aproape de locuitorii din nordul ora.ului .i sa servim
tot mai mul.i clien.i din întregul jude.. Am remodelat complet magazinul pentru
a crea un magazin Auchan de ultima genera.ie, modern, confortabil, luminos,
primitor, cu o gama completa de produse alimentare .i nealimentare, calitate .i prospe.ime în fiecare zi,
numeroase târguri .i ac.iuni comerciale inovante .i toate pre.urile mici în
permanen.a.
Auchan Iris, ca si celelalte 23 hipermarketuri, da viata
misiunii noastre, aceea de a ne servi din ce în ce mai bine locuitorii, creând
o legatura puternica între fiecare colaborator si fiecare client, o legatura
bazata pe respect, ascultare si pasiune."
Accesul la Auchan Cluj Iris, situat în Centrul Comercial
Arcade Cluj, este unul simplu si rapid pentru locuitorii din oras gra.ie
multiplelor mijloace de transport în comun .i a liniei de transport gratuit.
Pentru cei veni.i cu ma.ina, centrul comercial dispune de o parcare gratuita de
500 de locuri. Mai multe informa.ii despre accesul la magazin se regasesc pe
websiteul companiei www.auchan.ro
Diferen.a Auchan, acum .i în noul hipermarket Cluj Iris
Toate preturile mici, în fiecare zi si multiple solutii
pentru protejarea puterii de cumparare
Politica de discount generalizat practicata de Auchan,
constând în „preturi mici pentru toate produsele din gama, permanent”, va
permite fiecarui client sa realizeze economii importante la fiecare
cumparatura.
În plus, peste 2500 de produse marca proprie Auchan, cu
cel mai bun raport calitate – pret, peste 400 de produse alimentare si
nealimentare vândute vrac, numeroase variante de conditionare mica si vânzarea
la bucata, reprezinta solutii zilnice puse la dispozitia clientilor, pentru
protejarea puterii lor de cumparare.
O gama larga de produse alimentare si o oferta adaptata
de produse nealimentare
Auchan Iris propune o gama foarte larga si adaptata
nevoilor clientilor, cu 53.000 de produse alimentare si nealimentare, de la
pâine si produse de brutarie, carne, peste, mezeluri, fructe si legume, produse
lactate, bacanie si alte produse alimentare si pâna la produse pentru îngrijire
personala si frumusete, produse pentru curatenia si întretinerea casei si toate
produsele nealimentare, consumabile si accesorii de utilizare curenta.
Zilnic prospe.ime .i calitate
Hipermarketul Auchan Iris are propriile laboratoare de
productie chiar în magazin, pentru produsele de brutarie, patiserie, cofetarie
si carmangerie. La standul special de pescarie clientii vor gasi o gama foarte
larga de produse proaspete si de calitate, din România si din întreaga lume.
Zona de legume si fructe, reunita sub denumirea "Piata Auchan” asigura zilnic
toate produsele cautate de clujeni, proaspete, de calitate si ieftine. Oferta
de produse românesti reprezinta o prioritate pentru Auchan.
Personalul specializat, echipamentele performante,
sistemul de proceduri si standardele ridicate asigura un nivel foarte înalt de
calitate, prospetime si securitate alimentara, totul în beneficiul clientilor.
Cumparaturi rapide si confort la cumparare într-un
magazin modern
Cu alei largi, cu rafturi bine organizate si cu 36 de
case de marcat, Auchan Iris va permite clientilor sa faca nu doar economie de
bani ci si de timp, respectiv sa se bucure de confort ridicat pe tot parcursul
cumpararii.
Angaja.i amabili .i profesioni.ti, pregati.i sa ajute
clien.ii
Angajatii sunt pregatiti sa îsi întâmpine clientii cu
amabilitate si profesionalism si cu zâmbetul pe buze.
Despre Grupul Auchan:
Al 10-lea grup de distributie din lume, Grupul Auchan
este prezent în 13 tari si are 287 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari
divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia
imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si
e-commerce, carora li se adauga alte activitati si directii de crestere.
Viziunea Grupului Auchan este de a îmbunatati puterea de cumparare si calitatea
vietii unui numar cât mai mare de clienti, alaturi de colaboratori
responsabili, profesionisti, pasionati si apreciati. În 2012, Grupul a înregistrat
o cifra de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe .i a servit 2,2 miliarde clien.i.
www.groupe-auchan.com
Despre Auchan România
Pe 7 noiembrie 2006 a fost deschis primul hipermarket
Auchan, la Bucure.ti, în cartierul Titan. În urmatorii ani, alte 10 magazine
.i-au deschis por.ile în cele mai mari ora.e din România, propunând clien.ilor
un comer. bazat pe discountul generalizat – cu toate pre.urile mici, o gama
vasta .i pertinenta de produse de calitate ieftine .i un confort excelent la
cumparare. La data de 12 septembrie 2013, Auchan România a finalizat achizi.ia
a 20 de magazine Real de la METRO GROUP .i .i-a propus un plan ambi.ios de
transformare a lor în Auchan. În 2013 au fost remodelate deja 7 magazine iar în
primele luni din anul 2014 sunt în curs de transformare .i celelalte 13
magazine.
www.auchan.ro
Cifre cheie Auchan România, în noua dimensiune:
31 de magazine deschise .i alte doua în construc.ii 252.000 m2 - suprafa.a totala neta de vânzare
3 platforme logistice
10.125 de angaja.i
70 milioane de clien.i
Peste 4,5 miliarde de lei cifra de afaceri comuna, fara
taxe.
Cifre cheie Auchan Cluj Iris:
7000 m2 suprafa.a de vânzare
53.000 de produse alimentare .i nealimentare
500 de locuri de parcare
36 de case de marcat
|